Grim Fandango

Inget slår ju Monkey Island-spelen men Grim Fandango är ju gjort av skaparna från Monkey Island så det är ett häftigt spel, minst sagt. Something's Rotten in the Land of the Dead...and you're being played for a sucker. Fick låna spelet av Artur, som jag också ska träffa idag <3 Träffar honom för sällan. Pity, he's a real funny guy.
Mitt Curse of Monkey Island har repor i skivan >.< Kan inte spela det. Fuck. Jag saknar Guybrush (och Murray).

Igår satte jag upp en stringhylla (väldigt mycket hjälp från pappa). Så jävla snygg. Inte en sån man köper nu, utan ett äkta orginal! Wicked. Jag får mer plats i bokhyllan och allt krimskrams får plats i hyllan. Känns jättebra. Mitt rum känns rätt okej att bo i nu, fast jag skulle vilja måla om skrivbordet så det matchar.. öh.. tapeterna eller dylikt. :) Borde byta ut mattan isf också. Den är blå och resten av mitt rum går i vitt, grått och svart. Borde klä om soffan också.. Eller köpa ny. Äh. Det känns så meningslöst att göra mycket med mitt rum när jag mest bara vill flytta hemifrån och börja om på nytt och inreda. Det är väl mest det jag längtar efter, en lägenhet som jag får inreda hur jag vill. Och klara sig själv, förstås.. Men mest inreda <3 <3 <3


Och jag har blivit förkyld igen. Det suger. I helgen var jag hostig och allmänt jävlig så jag åkte in till Movieline och Haga med mamma och köpte filmer och te. Det var ifs trevligt, och jag glömde att jag mådde skit. Köpte tre filmer för 400 (mindre bra, eftersom jag typ inte har några pengar kvar och får inte lön förrens på fredag). Mononoke-hime och Tonari no Tororo <3 (den sista filmen köpte jag av nostalgi, Sister Act) Köpte grönt te också, mycket gott. Samma som vi drack i Tokyo. Det i Guanshou funkade också men där drack vi bara te. Jag vågade mig på att be om cola en gång men då såg de lite griniga ut så resten av resan drack jag te. Vilket inte var helt fel heller.

Kommentarer
Postat av: ART

Du är också en funny guy!
och Grim är way mycket bättre än Monkeyspelen! Give it a go!! :D

2007-04-30 @ 01:36:46
URL: http://niespodzianka.krakowkasanovas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0