Torsdag!

Igår var jättekul! Det var lite jobbigt att få iordning allt, både före och efter, men samtidigt var det himla kul :)
Jag kanske vill vara ansvarig flera gånger :)
Idag ska jag till Borås och ha ett möte om hur vi ska lägga upp vårat grupparbete.
Sedan ska jag hem och plugga.
Måste försöka göra klart min individuella uppgift så snart som möjligt!
Det är sol idag, så jag kör på min fina långkjol med blommor och små söta insekter på. :)
Vi hörs senare! Ha en fin dag!
 
Gammal bild. Idag sportar jag min faddertröja istället men den är ju också svart :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Söt kjol.=)

2012-09-13 @ 21:27:12
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0