Söndag med djurpark och middag

Hej hopp, nu är det söndag!
Snart ska jag sticka iväg till bussen och Borås men tänkte hinna diska lite innan och kanske gå iväg med skräpet när jag går till spårvagnen eftersom det ändå ligger på vägen.
Det är lite stökigt här hemma hos oss :/ Jag är fadder och är i Borås en del och Albin jobbar så när man kommer hem har man ingen lust att städa direkt.
Men men, det ordnar sig nog.
Vi hörs ikväll, om inte annat! Jag ska ju hem till mamma och pappa direkt efter djurparken så jag hinner nog inte blogga tills vi kommer hem ikväll.
Men jag hoppas att ni får en mysig söndag iaf!
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Alltid kul att gå på djurpark.

2012-09-09 @ 20:55:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0