Lördag med jobb och plugg

Snart sticker jag till jobbet för att jobba lite i några timmar. Sedan blir det till att plugga ordentligt när jag kommer hem, så att jag får några hundra ord till så att vi kommer närmare 4000 ord-gränsen :P
Imorgon ska vi nog sitta i skolan hela dagen och plugga. När vi har pluggat klart måste vi ha kommit upp i 2000 ord. Ganska mycket eftersom vi inte ens har 200 ord än :P
Men det går att fixa, vi ska bara hitta på något att skriva om först. :)
Vi hörs kanske ikväll! ;)
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lycka till med skrivandet.=)

Sv. Ja måste verkligen ta mig iväg till London någon gång.=)

2012-09-22 @ 15:28:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0