Läggdags!

Nu har jag kikat klart på SNL och samtidigt sytt i två av mina fina små märken på min ovve. :)
Har lyckats skriva typ 500 ord med tidigare forskning som jag har kikat på, så vi behöver bara skriva 1500 ord imorgon, och de andra tjejerna har säkert skrivit några 100 ord själva om den forskning de har läst om, så vi måste kanske bara fixa 1000 ord imorgon. Yay! :)
Men nu ska jag sova, imorgon blir det till att sitta i bibblan och plugga hela dagen, typ. Lika bra att få gjort så mycket som möjligt, så att man kan renskriva och ha handledarmöte och sånt viktigt.
Och bli klara innan den 30:e så man kan ta det lite lugnt :)
Men god natt på er, sov gott och vi hörs imorgon!
 
Tårtbiten och den lilla muffinsen längst ner har bosatt sig på min ovve! De andra får fixas en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0