Alldeles för tidigt på en måndag

Uhhh, det är så tidigt >.<
Och jag har varit uppe i en 50 minuter redan, ska alldeles snart gå till spårvagnen.
Hoppas inte jag somnar på spårvagnen, vill inte hamna på Östra sjukhusets hållplats, det hade varit lite illa.
Förhoppningsvis kommer dagen att bli rolig och tiden kommer springa iväg.
Så jag kan få sova ikväll :P
Imorgon har jag iaf sovmorgon, vi börjar inte förrän ett, halv två någongång. Skönt! :)
Vi höres, ha en fin måndag, hoppas ni slipper gå upp lika tidigt som jag! :P
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

SKönt med sovmorgon imorgon.=)

Sv. Ja så är det. Bra att de håller på att jobba på en europeisk standard för klädstorlekar tycker jag. Då kanske det blir lite enklare med storlekarna.

2012-09-03 @ 22:06:55
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0