Söndag

En timme tidigare alltså. Min mobil och dator står på kvart i tio men väggklockan står på kvart i elva. Och jag orkar inte fixa det :P Jag gör det sedan.
Nu funderar jag på att lägga mig i soffan och läsa lite.
Jag har ont i magen och halsen, känner mig allmänt sjuk :/ Får se om jag orkar brunchen idag.
Annars får jag väl vara hemma och uggla. Bosätta mig i soffan och plugga till tentorna. Är förresten typ helt klar med hemtentan! Känns så skönt att inte behöva bry mig om den mer utan kan koncentrera mig på salstentorna. Men då kommer det tråkiga: jag måste koncentrera mig på salstentorna... :P
Mindre kul att tentaplugga. Men men, I will do it anyway!
Ska försöka komma in lite senare och ge ifrån mig något livstecken.
Until then: be careful out there! :)
 

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hopps du mår lite bättre nu. Blev det någon brunch?

2012-10-28 @ 12:44:14
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0