God morgon, fredag!

Igår orkade jag inte sätta på datorn och skriva ett god natt-inlägg för när vi kom hem var klockan halv tolv och jag skulle upp klockan sex, så det blev inget med det :P
Vi hade iaf jätteroligt, de är riktigt duktiga, Galenskaparna After Shave och det var kul att se de senaste 30 åren. Jag kände igen nästan alla sketcher och sånger, det kändes bra :)
Men nu måste jag skynda mig till skolan!
Har en kort föreläsning på en och en halv timme, sedan åker jag hem igen :P
Känns lite onödigt men jag tror att föreläsningen är viktig.
Ikväll får jag åka tillbaka till Borås för då är det Tack-sittning, för alla som var faddrar. Yay! Gratis mat ;)
Vi hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0