God eftermiddag!

Hej hopp!
Jag vaknade för ett bra tag sedan men vi har haft en lugn förmiddag och morgon och tagit det lugnt och ätit frukost i soffan och kikat på TBBT och myst :)
Nu ska vi sticka in till stan för att äta lite mat innan Albin ska jobba.
Och jag får dra hem och plugga och städa lite. Och sedan mysa med mig själv :)
Så lugn kväll för mig, hoppas att ni hittar på något kul!
Imorgon ska jag öppna och stänga för min trevliga kollega, som jag brukar jobba med på lördagarna, är sjuk. Så då får jag ta hennes pass. Hoppas det går bra, jag har inte stängt på ett tag :P
Nej, det ska nog gå fint.
Men nu ska jag dra mig till spårvagnen.
Ha en fin fredag!
 
Såhär såg jag ut en gång när vi åt på Jensens Böfhus, och dit ska vi idag med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0