Äntligen hemma!

Nu är jag hemma igen! :)
Det känns riktigt skönt, även fast vi hade det väldigt trevligt i London! Borta bra, men alltid hemma bäst :)
Idag lyckades jag försova mig och missade kursintroduktionen men pratade med klasskompisar och jag missade tydligen inget viktigt eftersom läraren läste innantill på sin powerpoint, och de kommer alltid upp på PingPong, så det var skönt att veta att jag inte missade något viktigt.
Jag ska ner till torget och inhandla lite mat, det ekar lite tomt i kylskåpet.
Ikväll ska vi nog gå på bio och se Ted, men innan dess ska jag försöka jaga fatt i några kursböcker som jag behöver till kursen.
Vi hörs ikväll! :)
Ha en jättefin måndag!
Nu ska jag kämpa mig igenom alla 202 blogginlägg jag inte har läst efter ha varit borta i en vecka... :P
Ciao!
 
Min nya profilbild på Facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0