Torsdag

Det är fint väder idag igen. Och jag som trodde att det skulle regna hela veckan, hur fel hade inte jag? :)
Tur det, det är tråkigt med regn.
Idag måste jag verkligen tvätta fönsterna, annars kommer det inte bli av.
Imorgon åker mamma och jag till landet, så jag får spendera lite ledighet där istället för här hemma.
Albin ska jobba, så då kan jag umgås med folk på dagarna istället för att sitta hemma.
De flesta kompisarna jobbar också, så det hade nog inte varit så kul :/
Men men, det är inte förrän imorgon.
Kommer in lite senare med bilder från igår och lite sånt!
Ha det fint i solen!
 
Pappa slår upp sitt tält i solnedgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0