Sjuk?

Jag känner mig trött i hela kroppen, ont i halsen och allmänt klen. Det känns som att jag håller på att bli sjuk :/ Jag hoppas inte det, det vore himla trist.
Men jag behöver bara jobba tre timmar imorgon och tre timmar på tisdag, sedan är jag lite ledig och då kan jag få bara vara hemma och ta det lugnt.
Fast min kusin tar studenten på torsdag så mindre lugnt blir det väl då. :P
Nationaldagen på onsdag, då blir det middag med mina föräldrar men det blir nog lugnare än kusinens student. :) Hoppas att min kropp tycker att det räcker som vila för sedan ska jag jobba två dagar till!
Mycket som händer nu.

Jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag så jag får så mycket sömn som möjligt. Börjar inte förrän tolv imorgon heller så lite sovmorgon på det och jag hoppas att jag mår okej imorgon.
Vi hörs, sov gott alla! :)


Just nu håller jag på att läsa denna boken, uppföljaren till Cirkeln. Jag har läst ungefär halva, 300 sidor kvar bara :P Spännande!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

De där böckerna är jag sugen på att läsa

2012-06-03 @ 22:53:19
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: kaffehörnan

Kaffehörnan här



Har en supernice tävling spapaket och en mycket nice parfym. Är du med eller med



Anmäl dig så har du en plats



http://kaffehornan.blogg.se/2012/may/spatavling.html

2012-06-04 @ 02:43:09
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0