Lill-lördag

Nu passar jag på att blogga!
Det blev en lugn morgon och vi satt på altanen och åt frukost. Sedan har vi varit på en promenad på stranden och klättrar på stenar och gått lite i vattnet.
Mys. Just nu tar vi det lite lugnt men vi funderar på att åka till Nordby shoppingcenter lite senare i eftermiddag.
Det vore kul, jag har inte varit där på ett tag. Och man kan passa på att köpa lördagsgodis för de har en rätt stor butik med bara godis ;)
Jag ska passa på att skriva en recension nu när jag är hemma och tar det lugnt så kommer det upp något lite senare.
Ha det fint i solen, om den nu lyser hos dig!
 
Oliver ligger och vilar i soffan när jag sitter här vid datorn. Myshunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0