Kväll

Idag var det tomt här.
Jag har inte orkat bry mig om datorn så mycket idag men jag mår bättre än jag gjorde igår, vilket känns bra. Igår var jag så trött att jag somnade för jag orkar inte bry mig om att jag mådde lite kasst.
Och idag känns det nog bättre så jag ska gå och lägga mig snart.
Kikar lite på TV för jag är inte riktigt trött än.
Idag har jag varit i Tanum med min moster och jag hittade en väldigt söt tekanna som jag nog tänker köpa på måndag. :)
Nej, nu ska jag sova! :)
Gonatt på er alla nattsuddare!
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Skönt att det verkar gå åt rätt håll!!

2012-07-08 @ 12:31:55
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0