God morgon

Ingen skola för mig idag för jag har fortfarande ont i magen :(
På ett sätt är det väl bra att vila magen, antar jag, och inte att springa omkring och skjuta folk på Laserdome och sedan gå ut och dricka men det hade varit roligt... :/
Aja, jag får se till att få massor gjort med pluggandet nu när jag är hemma. Hemtentan ska bli typ klar och så ska jag läsa mer i min Etiken och biblioteken. Sådeså.
Kommer in med en filmrecension senare.
Hoppas ni är friska och har det kul denna lill-lördag. Hörs!


Outfiten jag haft i några dagar... :P Dock utan glasögonen.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas magen kännhs bättre snart, trist att du missade Laserdomen.

2012-01-25 @ 12:24:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0