Morgon...?

Det är för tidigt för mig, detta :/ Gick upp halv sex och nu är jag jättetrött.
Ska försöka plugga på bussen men jag skulle inte bli förvånad om jag somnar istället, det är så hiskeligt tidigt :(
Aja, idag är det fredag iaf! Efter tentan ska jag ta det lugnt hela helgen eftersom vi börjar ett nytt moment på måndag, så jag tänker inte tänka på pluggande förrän efter helgen :)
Igår såg Albin och jag Space jam! :) Vilka nostalgiminnen! Jag såg den när jag var 9 och jag tyckte att den var sååå cool. Den var rätt rolig nu också. ;)
Vi hörs senare, hoppas ni får sovmorgon! :)


Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Vill bara önska dig en supermysig fredag! KRAM

2012-02-03 @ 11:42:52
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0