God morgon lördag

Eller nu är det ju förmiddag och inte morgon, men ändå.
Igår satt jag och pysslade med min hemtenta och har svarat på en av tre frågor, alltid något. Om jag svarar på en fråga till idag och en imorgon så är jag ju klar. :) Och den ska in på onsdag. Sedan får jag ta itu med de andra två hemtentorna. Det blir nog inte mycket ledighet men om jag planerar in bra så slipper jag stressa. Och det är bra, jag funkar nog inte med stress. (Vem gör det?)
Idag blir det alltså lite plugg och ikväll Melodifestival. Tror inte att det är någon intressant artist ikväll, läste i GP att det blev en nitlott för startfältet, det var inte så intressant eller så. :P Diss.
Anyways, jag kommer kanske in med något inlägg under dagen, vi får se.
Igår myste vi i soffan med indisk mat och åt sedan gino och zappade runt bland kanalerna. En mysig fredag.
Nu ska jag röra mig mot soffan, vi hörs later! :)


Ginon från förra veckan. Igår körde vi bara med kiwi för det var mögel på jordgubbarna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0