Fredagsmysdagen

Hej hopp!
Jag är på gång, har redan diskat och slängt in lite tvätt. Så det "enda" jag behöver göra efter tvätten är klar är att plugga som en gnu och städa badrummet.
Känns ändå rätt skönt att det "bara" är det. Ikväll blir det kanske att se på finalen på På Spåret, Haag-arna är ju med, de är grymt bra och roliga. :)
Imorgon fyller min fina mamma år, så det blir kalas på kvällen. Kul! :)
Men nu ska jag pusta ut lite innan jag fortsätter med tvättandet.
Kommer kanske in lite senare med något inlägg, vi får se :P Just nu har jag ingen inspiration, bara lite stress över hemtentorna som måste vara klara om en vecka. Två stycken, då får de 3,5 dagar var har jag räknat ut :P
Hörs!


Förresten! De här är mina nu, de kom igår. Nu ska jag bara fundera vilka två par skor som måste flytta från min garderob. :/

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lycka till med hemtentorna och tvätten

2012-02-17 @ 13:20:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0