Sleeping time

Idag har jag anmält mig till en av kurserna i höst! Känns kul och spännande.
Men mest kul är det nog med preppvecka med NYSarna (NYa Studenter :P), då man hittar på lite olika saker och är fadder så de kan fråga om saker de vill veta om skolan och Borås.
Nu ska jag iaf sova. Imorgon får bli en riktigt pluggdag för jag tentar ju på onsdag. Lite nervöst, men jag hoppas att det är liknande frågor som på förra tentan, för då ska det nog inte vara så stora problem.
Förhoppningsvis. :)
Sov gott på er iaf!
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ja de hade sett min blogg och sen mailade de mig och undrade om jag var intresserad av att vara med :)

2012-08-21 @ 09:08:56
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Emma

Hej!
Jag såg ett inlägg om att du för några år sedan köpt ett halsband från urban outfitters med ett litet brev i guld.
Tänkte höra med dig om du skulle vilja sälja det? Jag har letat detta halsband men tror det är slut.

Maila mig! Jag bor i sthlm, betalar bra!

Emma

2012-08-21 @ 13:22:22
Postat av: Emma

Försökte skriva tidigare, men det halsbandet som förestället ett kuvert som du köpt från urban outfitters för några år sedan, skulle du kunna tänka dig att sälja det?
Jag har letat efter det halsbandet länge. Betalar bra!
Hör gärna av dig!

MVH
Emma

Svar: Hej! Vad kul att du tyckte att det var fint :)Tyvärr gillar jag halsbandet väldigt mycket och vill inte sälja det.
Du får leta vidare och jag hoppas att du hittar det hos någon annan! :)
Kram
Josie

2012-08-21 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0