Slut på dagen

Yes, nu är det dags att sova igen. Jag är inte så rolig i bloggen längre :P Skriver på morgonen vad jag ska göra och så kommer det kanske ett inlägg på kvällen om vad som har hänt under dagen.
Önskar att jag hade mer ork och tid att blogga om filmer och böcker och annat men inte just nu. Tyvärr.
Jag har sytt på både ett D och ett J på min ove, bara tre bokstäver kvar! :P
Det ser rätt bra ut iaf, och de verkar sitta bra. Tror att det är därför det tar sådan tid att sy fast en bokstav, för jag verkligen vill att det ska sitta och inte ramla av eller så.
Imorgon är det pluggdags med Johanna, känns skönt att man pluggar tillsammans och kan diskutera vad man tror är rätt svar, istället för att sitta ensam och tänka själv.
Vi hörs igen imorgon iaf! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0