Lördag

Hejsan lördag!
Jag hann inte med att blogga igår för vi var tvungna att skynda oss in till stan vid femtiden och när vi kom hem vid två orkade jag inte blogga :P
The Avengers var jättebra och det var kul att gå på bio med kusinen och maken. :)
Efter det, typ klockan nio, stack vi iväg för att möta upp med min bror för att spela lite biljard.
Vi stannade till tjugo över ett eller så, sedan drog vi hem.
Det var iaf jättekul, jag var inte så jätteduktig men sista matchen satte jag tre i rad och killarna trodde nog att jag hade varit lite dålig innan med flit bara för att kunna äga dem i sista matchen :P
Himla kul iaf, vill göra om det snart! :)
Idag blir det promenad med Sissel i Slottskogen om några timmar, men först bli det frukost!


Albin ska försöka sätta tvåan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0