Presenter och trevligheter

Jag är inte jättemycket för dyra presenter utan jag gillar mer tanken att någon har tagit reda på vad jag gillar och tänkt att det skulle passa mig. Och igår fick jag verkligen fina saker från familj och släkt. <3


Ett jättefint zebrapresentkort fick jag av mamma och pappa. <3


Bara Agatha Christie! Tio små negerpojkar fick jag av svärmor och svärfar. Agatha Christie-timmen fick jag av brorsan. <3


Fick mysiga strumpor av mamma och pappa! De är verkligen jättesköna! <3


Farmor har stickat dessa fina raggsockar till mig, eftersom hon vet att jag älskar att använda hennes fina. :) <3


Den här köpte jag själv för 9 kronor på Cdon, tycker att är ganska värt...! :)


Den här köpte Albin till sig (oss?), yay :)

Är riktigt nöjd med gårdagen, inte tack vare presenterna (fast de var riktigt fina!) utan för att min familj var här och hade trevligt med mig och för att folk kramade mig och sa och skrev grattis. Blir alldeles varm när jag tänker på det. :)
Nu ska jag plugga lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0