Nytt från H&M

Jag var på H&M igår för att köpa lite småsaker och det här kom jag hem med!


Nytt basnagellack och en ny mascara. Hoppas att mascaran är bra, har bara hört bra om den. :)


Tre ansikstmasker blev det också! En med choklad, en med hallonsmoothie och en med sockerskrubb. :) Mums? :P

Jag älskar att ansiktsmaskerna bara kostar 19.50 kr, det är så grymt! :) Och de brukar vara bra också fast dessa har jag inte testat innan, så vi får se :) Är nöjd med mina små inköp iaf, har tagit det rätt lugnt med shoppandet nu när jag är student. Hoppas det fortsätter på samma väg! ;)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad kul med lite shopping.=)

2011-09-11 @ 20:33:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0