Smekmånad

Vi funderar på att åka på smekmånad, när vi har gift oss i oktober. Det är dock lite svårt att komma överens om vart man ska åka. Vi är inte sådana som vill ligga och steka på stranden eller bli aspackade på billig sprit utan mer upptäcka städer och äta god mat.
Jag skulle hemskt gärna vilja åka till Venedig, dels för att det är romantiskt och dels för jag vill hinna med det innan den sjunker bort och gör en Atlantis.
Albin vill åka till Legoland men jag tror han bara skämtar... :) Får hoppas på det.
Men om man kanske skulle stanna tre dagar eller så i Venedig och sedan åka till Milano eller Rom, det vore härligt. Jag var ju i Rom i november förra året och det var helt underbart, även fast jag inte fick se allt. Så det vore coolt att visa Albin vad vi gjorde och hitta på nya saker, för då "hittar" jag ju lite där :)

Har ni åkt på smekmånad, vart åkte ni då? Eller har ni planerat att åka iväg någonstans? Det vore kul att få lite åsikter, ni har kanske jättebra tips på fina ställen :)


Venedig.

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Legoland är inget skämt, Josefin!

legoland är på riktigt! legoland är bäst!

Jag vill till Legoland!

2011-05-18 @ 14:54:31
URL: http://albinolsson.com
Postat av: Malin

Legoland går fetbort kan du hälsa Albin!! Jag och Mark funderar starkt på Italien också medans vi ändå är i Sverige. Jag är sugen på Hawaii, verkar vara så vackert men det får bli senare tror jag! :)

2011-05-19 @ 06:12:26
URL: http://butterflymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0