Cocktail

Gomorron! Eller god förmiddag. Lite seg.
Idag ska jag gå på museum, Röhsska närmare bestämt. De har en utställning som heter Cocktail och där visar de klänningar från 30-talet och tillhörande accessoarer.
Jag kommer säkert gilla det, och det är bäst att passa på för det håller bara på tills på söndag. Och det bästa är självklart att eftersom jag är under 25 år, får jag gå in gratis! :)



Om man får fota, hittar jag säkert något fint att ta kort på. Passa på att se utställningen innan den försvinner. Jag vet inte om den är bra än, men något fint finns det säkert för alla att tycka om! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en intressant utställning.=) Ska absolut tala om när jag testat mascaran.

2011-05-04 @ 13:23:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0