Ensamma hjärtan och hemlösa hundar



När vi var i Sälen började jag på denna och läste ut den efter ca en dag eller två :) Den var himla bra!
Det handlar om Rachel som är testamentsexukator efter sin moster och får därför ta hand om hennes hus samt hundstallet för hemlösa hundar, övergivna eller misshandlade hundar. Det handlar också lite om Natalie som desperat försöker få barn med sin man och Zoe som försöker stå upp mot sin dumme exman som kör över henne varje gång de ska lämna ungarna till varandra.

Detta är en klassisk chiclit och jag älskade den! :) Dels för den handlar om hundar men också för att sättet den var skrivet på var så mysig. Inte för sliskig men riktigt mysig. Den var svår att lägga ifrån sig även om man kunde förutse det mesta i boken. :P Men det kan ju vara lite tryggt också, att veta vad som ska hända även om det är kul med spännande böcker där man inte vet alls vad som kommer hända på nästa sida.
Det är en bok för de över 25 tror jag men 20-åringar kan säkert tycka att den är kul. Det var en del med barn och IVF-behandlingar och sånt som jag inte kan relatera till men jag läste den mest för hundarna som fanns med i boken.
Jag rekomenderar den starkt till alla hundtokiga människor eller alla egentligen. Läs den och gilla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0