Paket från Australien

Igår fick jag ett litet paket från min kompis Toria som är i Australien just nu!


Spännande..!


Jag fick två bokmärken, ett kort och en magnet som ser ut som Australien :)

Mysigt att få paket, speciellt från andra länder. Och jag gillar ju böcker så bokmärken var ingen dålig idé precis :)

Nu har vi sett sex avsnitt av Big Bang Theory och därmed sett klart hela skivan så jag kan posta den imorgon, yay :) Det var jättekul och jag har aboslut inget emot att streckkolla serier jag gillar, även om jag tror att Albin blev lite trött på det även fast han tycker om det också.
Känner mig småkrasslig. :( Har ont i halsen och är lite rosslig. Blä. Imorgon ska jag fixa esberitox. Och be mamma om någon kur, mammor vet ju bäst. Iaf min mamma :)
Jag funderar rätt starkt på att gå och lägga mig. Och läsa om inte sova. Det känns rätt skönt att inte vända helt på dygnet.
Men men, då hörs vi imorgon igen! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Roligt med små presenter på posten.=) Nej vet inte om folk brukar göra något speciellt direkt men det är ju en röd dag så många är ju lediga och då händer det ju att man planerat något kul

2011-01-04 @ 22:46:07
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0