Nya böcker!

Hade fått ett sms från Bokia igår att det hade kommit en bok till mig som jag beställde i måndags. Yay! :)
Hämtade ut den idag och köpte dessutom en annan bok jag annars hade tänkt att beställa. De kom fort också, jag trodde de skulle komma senare i januari. Men men :)


Yay! Favoritförfattarna! Blir mysig läsning!


Köpte också en skvallertidning. Mycket intellektuellt. :)


Nu ska jag nog softa en stund. Funderar på att se View from the top, det var länge sen jag såg den. Är nog lite besatt av flygvärdinnejobbet, verkar kul. Det går program ibland på TLC (f.d. Discovery Travel and Living) om en flygvärdinneskola och det verkar kul. :)
Men främst ska jag softa! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Härlig läsning.=) Ja något måste det ju vara eftersom han håller på som han gör... Och någon lyckas han väl säkert lura att det är synd om honom.

2011-01-12 @ 14:30:17
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0