Night at the museum 2



Vi spenderade kvällen med film! Den var rätt rolig, för alla komiker jag gillar verkar vara med i den :) Robin Williams, Ricky Gervais, Steve Coogan m.fl.
Lite skumt slut, men men. Allt kan inte vara perfekt. Gillar Hank Azaria också, och att han läspade! :P

Vi har spelat lite Little Big PLanet 2 också, små minispel. Riktigt svåra grejer vissa saker. Albin är så himla mycket bättre än mig på sånt men så sitter han rätt ofta vid TV:n och håller på.. :) Så det är kanske inte så konstigt.
Imorgon är det jobb, och därför ska jag gå och lägga mig nu. Sov gott, hoppas ni har haft en härlig helg och att veckan också blir rolig!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Den där vill jag med se någon gång. Ok, ja jag vill också ha någon matta till och vill ha nya gardiner. Vi har gardiner i alla rum men lite trött på de vi har...

2011-01-24 @ 02:09:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0