Läggdags

Jag har tagit det himla lugnt hela kvällen, inte suttit så mycket vid datorn och därför inte bloggat om hur dagen har varit. Och nu är det läggdags så då hinns det inte med heller! :P
Ska jobba några timmar imorgon men när jag kommer hem lovar jag att blogga om dopet. Jag tog lite bilder och ganska många blev suddiga för jag gillar inte att ta med blixt i kyrkan och så. Blir inte lika varmt. Men men.

Efter dopfikat så kom moster och kusinerna hit och kollade in lägenheten och myste lite. En kusin stannade kvar och såg Miss Marple med mig tills Albin kom hem. Då spelade de lite tv-spel och jag spöade dem i Buzz. Som vanligt :P Mohaha! Jag tror att jag har mycket tur dock. Och en del frågor har man ju sett förut. Fast det är inte många som tur är, då hade det inte varit lika kul!
Men gonatt på er och vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Buzz tycker jag verkar så roligt! Ja figursytt är riktigt snyggt faktiskt. Älskar en svart figursydd klänning från Tiger som jag har... Har använts på många fester.=)

2011-02-06 @ 23:17:42
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0