Hästshowen

Nu är jag hemma igen! Ni får lite bilder, sen ska jag gå och leta kläder. Vad ska man ha på sig? Denna eviga fråga..!


Vi satt rätt högt upp men man såg bra och så. Men nästa år vill jag sitta front row! :) Så man slipper gå upp för alla trappor.


Fin häst. Ponnyhoppning. GP-ponnyn om jag inte minns helt fel.


De myllrade ut som små myror och plockade ihop alla hinder snabbt som attan!


Prisutdelning! Yngsta tjejen, en liten tolvåring, vann allt.


Agility! Det var jättekul att se på, alla hundarna är så duktiga.


Gymkhana, det var också himla kul att titta på. De var så otroligt duktiga och snabba!


Sverige kom på andra plats och Wales vann. De var verkligen jätteduktiga!


Sedan var det hoppning! Jag tyckte att hästen hade ett fint namn; Quite Expensive.


Massa duktiga ryttare, det var otroligt kul att se hur fint de hoppade.


Roger Moore? Undrar om han är hingst?


En svensk tog silver och en svensk tog brons. Fransmannen Rozier vann.


Det var en jätterolig dag, och det kommer nog bli en rolig tradition så i år ska jag beställa biljetter tidigt så vi får bra platser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0