Ledig tisdag!

Hej hopp! Idag hade jag sovmorgon till tjugo i tio, och var fortfarande trött när jag vaknade. Illa. Får sätta väckarklockan imorgon så jag inte sover för länge. Anyways, jag ska blåsa håret och sedan ska vi in till stan på laptopjakt och sedan lunch på Jensens Böfhus. Och senare ska jag köra med pappa i nya Minin och efter det träna med Sissel. Fullt upp alltså. Min tå gör fortfarande ont och är rätt lila så jag får nog träna försiktigt, inte springa runt utan köra situps och sådant. Får se hur det går. :)
Försöker fixa in något inlägg som dyker upp under dagen. Ha det så fint tills dess!


Det var länge sen jag hade på mig mina träningskläder. Känns bra att de ska på idag! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en rolig men fullbokad tisdag.=)

2011-08-16 @ 14:40:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0