Indiana Jones!

Sorry för uppdateringen idag.
Efter jobbet skulle jag övningsköra lite med pappa. Ibland gick det bra och ibland (oftast) gick det inte alls och jag fick pinsamma stopp minst tre ggr. Suck. Jag gillar inte manuellt växlade bilar, de är så krångliga... Jag blir dessutom stressad av folk bakom, jag vill inte vara ivägen för dem och då försöker jag vara snabb i starter och så och då blir det för mycket på en gång och bilen stannar :P Och jag skäms.
Nej, idag var det inget roligt. Vi körde i en och en halv timme och jag fick typ träningsvärk i benet efteråt. Hoppas att det går bättre nästa gång och är lite roligare iaf, annars känns det som att jag ska ge upp. :(
Men nu ska jag sova. Imorgon är det jobb hela dagen men kommer lägga upp lite bildinlägg imorgon, så det blir nog inte helt tomt här iaf.
Sov gott alla, nu ska jag lägga mig och läsa lite!


Min idol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0