Hej hopp!

Morgon igen. Förut regnade det, nu är det uppehåll. Man vet ju aldrig vad man ska klä på sig! Jag vill helst inte ha gummistövlar, det är inte så jätteskönt i längden. Men om jag tar mina converse, blir de superblöta och jag får frysa resten av dagen då? Har iaf alltid med mig mitt paraply :P
Det behövs nog i Borås.. :P
Har inget mer nytt idag egentligen. Var uppe för länge igår, för jag ville absolut se Qi, så kvart över elva dråsade jag i säng. Nu ska jag gå till spårvagnen. Trist att jag måste gå upp så här tidigt ändå, när jag börjar 10. Undrar hur det blir om jag börjar 8 fler gånger :(
Ha en fin dag, ska försöka uppdatera och kanske ta ett kort eller två! :P


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Idag är det tvätt som gäller och sen ska jag väl ta itu med jobbsökandet.

2011-08-30 @ 14:27:04
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0