Lilla Harry Potter



Idag hade vi nostalgikväll och såg första filmen om Harry. Jisses, vad små de är! :) Så söta!
Imorgon kommer vi förhoppningsvis se Chamber of secrets, om Albin är in the mood :P Jag vill gärna se film varje dag (om jag får välja, såklart!) eller, om jag är på det humöret, flera stycken på en dag. Men alla är inte som jag, det får man väl acceptera :)

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska jobba, så jag ska gå och lägga mig nu. Efter jobbet ska jag hem till mamma och försöka sy klart gardinerna till köket. Albin ska nog till Ikea, så det kanske finns trevliga paket hemma hos oss när jag kommer hem imorgon eftermiddag! :)
Hoppas ni är ute och festar eller är hemma och myser (eller festar) och har en trevlig kväll. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0