Supertorsdag!

Idag är det visserligen jobb men efter jobbet ska sötnosen Albin och jag gå och äta en mysig middag på Bamboo, lite som en födelsedagsmiddag eftersom han missar det.  Jag kanske får någon present också, vem vet? :)
Det ska iaf bli jättekul. Dels för man slipper laga mat (och diska! :P) men också för det inte är helg än, så då blir det lite ovanligt men kul att gå ut och äta "mitt" i veckan.
Spännande. Vardagsspänning ;)

Det svåra är att klä sig. :)
Jag vill ju gärna slippa byta om en hel outfit efter jobbet eftersom jag åker direkt in till stan för middagen. Funderar på att ha kjol men bara byta tröja sen. Kan funka. Men om man vill ha fina skor som man samtidigt kan jobba i, det blir lite svårare. Får klura på det en stund.
Nu ska jag blåsa håret. Vi hörs väl inte förrän ikväll, vet inte riktigt när. Men någon gång iaf.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0