Stulen tvättid!

Någon tvättar sin tvätt i vår tvättstuga på VÅR tid! Jag är så arg! Vad ska man göra? Slänga ut deras tvätt eller skriva en arg lapp? Det var ingen som hade bokat innan oss, så det kan inte vara dem.
Men det var ca. 40 minuter kvar på deras tid. Arg! Morr.
Som tur var fanns det en snäll tant, som dessutom bodde våningen under oss, som gav oss två timmar av hennes tid. Så jag hinner bara tvätta en svart och en vit tvätt, när jag egentligen hade behövt tvätta två färgade också. Stor suck. Och jag vet inte vad vi ska äta till lunch heller, så jag gör lite nyponsoppa och så ska jag nog göra några goda mackor.

Händer detta andra ofta? Det har aldrig hänt mig förut!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

vi har egen tvättmaskon men har läst om detta ibland på olika bloggar. det är inte ok att göra så!! skriv en lapp!

2010-09-20 @ 13:29:12
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0