Inredningsfunderingar

Vi har visserligen ganska mycket saker som vi måste ordna först, t.ex. packa upp allt vi flyttade idag. Men jag sitter ändå och funderar vad vi ska köpa för inredningsprylar.
Vi behöver mattor och gardiner. Taklampa i kontorsrummet, där har vi bara en liten skrivbordslampa som inte ger så mycket ljus. Kommer hela tiden på mig själv att vilja tända i taket men det går alltså inte.

Men jag är så dålig på att välja ut saker som gardiner och snygga lampor och sköna mattor. Mattor som inte är jobbiga att städa t.ex. Krångligt! Måste igenom inredningsdjungeln.
Hoppas på hjälp av mamma och Albin och andra som har bra smak. Och kännedom. :)

Nu lyssnar vi lite på musik och kollar upp vad man ska köpa på Ikea nästa gång vi ska dit.
Imorgon ska jag fota mina skor <3 Det är för dåligt för ljus ikväll.
Kommer nog in med ett inlägg igen innan jag kryper i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0