Dagens outfit

Hej hopp! Det inlägget jag lovade att skriva kommer kanske senare idag, ska fixa lite med bilder och annat skoj :) Vi får se när det kommer men förhoppningsvis ikväll.
Ni får en dagens istället, hoppas det går bra :P


Tröja från Threadless och jeans från Gina. Har ni sett att jag sportar min nästan-snedlugg?


Förresten har Albin satt upp spegeln i hallen! Han gjorde det igår, den sötnosen, så nu kan jag fota dagens så de blir ganska bra. Yay :)

Nu är Albin i duschen, och jag är redan klar för länge sen. Vi ska väl snart dra oss in till mässan. Hoppas jag på iaf, jag vill gå nu så jag hinner med impron ikväll!
Vi hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0