Bokmässebilder

Yes, här kommer några bilder från igår!


De brukar ju frakta hit lite is från Norrland (eller vart de får det ifrån) och så även denna bokmässa.


Jag gillar den isen fast den är blöt.


Per Nilsson satt där, han var min favoritförfattare när jag var tonåring.


Lite folk på mässan!


En Björn Ranelid.


Albin och hans kollega som vi hälsade på.


Jan Giullou var såklart där också, fast vi stannade inte och lyssnade på honom.


Martin Kellerman ritade en bild åt oss! <3


Alexander McCall Smith! Så mysig farbror.


Per Morberg såg lika farlig ut som vanligt.


Mycket folk! Vi gick hem ganska snart för jag hade ändå tänkt att gå lite idag också.


Jag kom hem med den här boken..


..och denna filmen, som söte Albin köpte åt mig <3

Nu ska jag gå och tvätta lite, så Albin kan få med sig sin favorittröja till utlandet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0