Promenadbilder igen :)

Fler bilder från en promenad! Vi promenerade nog i onsdags, trooor jag... Har iaf bilder! :P


Vid Fågelstället i Gunnebo.


Solen höll på att gå ner, det är alltid så fint! och magiskt!


Som sagt.. :)


Älskar molnen!


Trädet badar kvistarna lite.


Molnen igen..


Det finns en klätterko vid Gunnebo ridskola.


Vi träffade på en katt som såg ut som min gosedjurskatt som jag hade när jag var liten, som hette Frida.


Älskar att gå och fota här, det är alltid så fint.


Samma här :) Gunnebo slott är alltid så fint, fast jag har aldrig varit inne där.


Vi hittade några näckrosor också. De är så himla fina.


Vi hälsade på min morbror och min söte lille kusin Anton. Hans mamma var också hemma med min nya kusin, det lilla knytet som heter Lillasyster än så länge, och är en månad. Fick dock inget kort på henne, passade Anton istället.

Nu ska jag kika efter bussar och sedan ta mig hem. Vi hörs väl ikväll! Tar med kamerasladden så jag kan fota det jag köpte idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0