Mumintrollet på besök

Tänkte lägga upp några bilder på kramgoa Mumin som var på besök hos Bokia idag och gjorde succe! Alla barnen (nästan) ville kramas och vissa föräldrar fick också kramar. Jag fick flera :) Albin var riktigt duktig och alla i butiken var nöjda med honom och jag tror bestämt han har fått bokat ett annat jobb som Bamse hos ett ställe en annan dag :) Nu får ni lite bilder!


Lite pausstund i fikarummet.


Paparazzi!


Vissa vågade inte krama honom men skaka hand kunde de iaf. Min blixt var lite knepig.


Tänk om ett Mumintroll förförljde en!


Det var fruktansvärt varmt i dräkten och Albin jobbade en halvtimme extra så han var riktigt svettig när han äntligen fick ta av sig huvudet.


Det var nästan äckligt :P Han fick ingen puss förrän han hade duschat.

Jag har också bokat en klipptid för nästa vecka hos Panache och köpt en lila, fin träningströja hos Stadium. Jag tänkte köpa en röd också men hade inte tillräckligt med pengar med mig så jag tar det en annan gång. Har också köpt fleecesulor att ha i mina kängor så det blir varmt och skönt för mig nu när det är vinter. Fotar tröjan sen. Nu ska jag dammsuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0