Soffslöande

Hela kvällen har spenderats i soffan, slötittat på TV. Bytt kanal titt som tätt, fast vi såg ett helt nytt avsnitt av Top Gear från 2010 på nian. Awsome! Rupert Grint var där och körde i deras billiga bil (ni vet Ron i Harry Potter.. :P) och var snabbast. Riktigt kul att se honom intervjuad om något annat än Harry-filmerna.
Och speciellt av Clarkson, som är lite si och så ibland. :)

Nu blir det nog till att gå och lägga sig. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag ska försöka få med mig Albin till gympan. Vi får se hur det går. Jag försöker planera in att vi ska gå och handla när vi vaknat imorgon, och äta en stor och mysig frukost. Får se hur sötnosen känner för det :P
Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- me too!

2010-11-20 @ 23:20:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Kashaya

En stor och mysig frukost är aldrig fel på söndagmorgonen.=) Hoppas du får med honom på gympan. Blir lätt lite suddiga bilder utan blixt tyvärr... Ja Kalas är aldrig fel.

2010-11-20 @ 23:35:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0