Smärta och skor och öken

Jag har lite ont i halsen sen jag var hos vårdcentralen. De tog nämligen bort ett litet födelsemärke, kan man säga. Det gjorde inte ont eller var farligt men jag tyckte det var lite i vägen och det är ofarligt och lätt att ta bort så det gjorde jag. Eller de gjorde det.
Det gjorde lite ont, eftersom det är på halsen och jag har ett konstigt plåster men det får jag ta av om någon dag. Om ni ska till Lounge ikväll, så är det jag som sportar det hudfärgade plåstret på halsen :P

Nu ska jag nog sätta mig och titta på SATC 2 för jag hittar inte Gladiator. Too bad, kanske brorsan har den.
Måste fundera ut vad jag ska ha för lunch också, mucho important. Nu är det 3 och en halv timme tills jag ska börja jobba, så nu är det softning på hög nivå som gäller.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0