I want to be evil!

Idag när jag kom till Marklandsgatan kom det fram en liten finnig fjortis till mig och frågade om jag kunde köpa ut cigg åt honom. Jag log ett stort leende och sa att han inte skulle röka (med lite elak röst).
Han: Men snälla då!
Jag log igen och bara gick därifrån. Och kände mig elak. Och det kändes bra :)
Man ska vara elak mot fjortisar som vill röka. De ska inte röka förrän de fått in åldern. Sådetså.
Jag har inte hunnit blogga alls, jag vet, det är jättedåligt av mig.
Och jag skulle lägga upp bilder så ni kunde hjälpa mig att välja. Men jag tror jag gör det imorgon faktiskt. Jag är jättetrött, redan nu. Massor att göra på jobbet. Jag har inte sålt så bra som vi gjorde idag sen i julas.
Så jag är rätt trött.
Men skriver en bokrecension innan jag somnar iaf. :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0