Filmtips

Om ni inte har sett The Imaginarium of Doctor Parnassus måste se den :)



Den var knepig och rolig. Lite Tim Burton över den, fast det var ju Terry Gilliam (från Monthy Python) som hade regisserat den så det förklarade saken. Mycket bra film iaf!
Synd att inte Heath kunde göra klart den men det blev väldigt bra med Johnny, Jude och Colin också. Väldigt roligt och bra. Jag undrar om fantasivärlden ser ut så i Terrys huvud?
Lily Cole var långbent och snygg. Hon ser ut som en docka tycker jag. :)



Nu tittar vi lite på This is it som går på trean just nu.
Förresten gick det bra med gardinerna. När Albin kom hem kunde han få ner dem från balkongen, för han är lång. Så skönt! Och fönstrena blev fina, och det är det viktigaste.Måste göra det i köket och i sovrummet också bara. Men det kan jag göra på onsdag, för då är jag ledig.
Jag ska nog gå och göra mig iordning nu, så kan jag bara gå och lägga mig sedan.
Hoppas ni har haft en fin helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0