Ny ring <3

Idag fick jag en komplimang för min nya ring som jag köpte igår! :)


En fin liten ros från Gina Tricot.


Söt söt söt.

Jag köpte lite andra smycken också, here they are.


Lite för stort, jättegulligt armband.


Fina örhängen som ser ut som vingar <3


Fint igen :P


Klump med armband.

Fick ett fint kort från min kusin också!


Sötkusinen!

Idag har jag jobbigt. Vart lite smådeppig och grät på bussen när det kom en sorglig låt. Illa. Lyssnade på Lykke Li - Possibilitys när jag kom hem och den är ju så sorglig i New Moon så jag började grina igen. Illa.
Är känslig idag.

Muntrade upp mig med lite choklad och Say yes to the dress. :)
Nu funderar jag på att se en film.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0