Hej hopp

Nu är jag hemma, har satt in en fiskgratäng i ugnen och diskat.
Nu ska jag bara fixa till två julklappar, så vill jag slappa sedan. Albin slutar om en kvart, och sedan ska vi äta. Jag skulle vilja se en julfilm idag men vet inte om jag orkar/har tid.

Vet ni?
Jag missade Top Model igår :( Glömde bort det när jag panikade och såg Grinchen. Shit. Och det visas inte på TV3 play heller, så jag måste se det på söndag annars är jag doomed!
Blev jättebesviken igår :P Blev så trött på mig själv. Borde kanske sitta med tidningens tv-bilaga och ha en överstrykningspenna och stryka det jag vill se, som gamla folk gör. :) Och som de gör i Bröllopsfotografen. Favvoscenen :P
Nej, nu ska jag pyssla lite! Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: MADDES

hehe jasså?! Jag såg faktiskt ett par trosor och en bh på gina som såg nästan exakt ut som en på H&M..

2010-12-21 @ 20:39:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Haha oj visst lite trött idag. Tänkte att det var onsdag idag.. Men då får du ha en riktigt härlig ledig dag imorgon istället.=) Ja riktigt skönt när man lyckas med sådant. Nu är det bara att hoppas att de andra sillsorterna blir lika bra.

2010-12-21 @ 22:24:59
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0