Lite shoppingbilder

Yes, jag tänkte egentligen träna lite med Wii Fit men plattan vill inte funka. Provade med nyladdade batterier men det funkar ändå inte. Det är nog något fel och jag vet inte vad jag ska göra, så jag väntar tills Albin kommer hem. Han vet bättre när det gäller sånt :)
Så jag fotade lite. Det var inte så mycket som jag trodde, vilket är väl bra, antar jag :)


Sött hårband med massa rosetter från Asos. :)


Magkort tröja med hål och nitar, från Asos.


Close-up.


Jättesöt magkort tröja med nos och tänder. Från Asos, såklart :P


En mörkblå kjol, men blixten ville inte riktigt. Asos.com


Min "målkjol". Hade en målklänning som var en storlek mindre, och jag lyckades gå ner i vikt och fick på mig den. Nu har jag en målkjol som är en storlek mindre. Från Lipsy (Asos.com) och jag hoppas att den snart passar mig perfekt. :)


Söt! Rosett, såklart.


Sött linne från BikBok på rea, fick av mamma när vi var i Nordby.


Grå jeans från Gina.


Kostymbyxor från MQ. Jag måste sy upp dem, annars kan jag inte ha dem utan höga klackar :P


Jättegulligt omslagspapper som jag köpte igår. <3


Fick en jättefin vas av mina släktingar i (försenad?) förlovningspresent.


Hm, dålig skärpa. Men orka ta om :P Jättefin vas jag fick iaf av mammas moster.


Bättre skärpa! Visst är den fiiin?


Jag försökte hinta, väldigt odiskret, till Albin idag att man borde ha blommor i den vasen. Får se vad som händer :P
Kommer in med ett inlägg senare med bilder från svärmors födelsedag och lite från Värmland.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Fina inköp :)

2010-08-27 @ 09:30:01
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0