Gårdagens dagens

Jag har inte fått tag på min kompis som skulle fixa till bilden på mig, så jag har panikskrivit till alla på msn som jag trodde hade Photoshop och kunde hjälpa mig. Inte många som hade tid eller kunde men Kalle kunde och ville och vågade! Så nu har jag bilder :)
Nu har jag säkert trissat upp förväntningarna, för det är inga modellbilder.
Det är bara det att det var så länge sen jag la upp en bild på mig själv. Utom igår, men det var en sjuklingsbild :P



Klänning: Gina
Skor: Converse
Väska: Asos
Skinnjacka: H&M


Close-up!

Så såg jag ut igår, och jag kände mig fin. Alltid kul :) Älskar mina rosa Converse!
Nu ska jag nog gå och lägga mig och softa lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0